"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



fahami aku
Saturday 26 October 2013 at 05:21
dugaan dan masalah
semua orang memilikinya
mahu atau tidak
semua ini akan wujud
dan cuba menganggu
rosakkan pelangi yg kita bina
sperti istana pasir yg hancur dilanggar ombak
sperti itu jugalah msalah yg datang
ke dalam hidup

diikutkan hati hendak saja aku luahkan segalanya di sini
kerana
hati ni dah penat menjerit dan menangis
hati ini semakin kecil dari tapak tangan
siapa yg tahu?
siapa yg kisah?
kadang kala hendak saja aku memeluk
sahabatku
seerat eratnya
sehingga aku lupa apa itu dunia

aku mahu semua insan yg bergelar sahabatku
pimpin tangan aku
menuju jalan yg lebih cerah
tapi, kenapa?
kenapa mereka seakan akan berlari jauh
semakin aku kejar
semakin jauh mereka pergi
apa dosaku?
apa salahku?
karmakah ini, tuhan?

aku semakin lemah
semakin tidak berdaya
seolah olah hnya jasad yg hidup
tetapi jiwa sudah lama pergi
melayang jauh
entah ke mana mana
sesekali aku jatuh
bila aku menolah
tiada siapa dibelakang
untuk memimpin aku bangun

aku nangis semahu mahunya
menyalahkan takdir
menyalahkan diri sendiri
aku mula membenci segala galanya
aku lupa apa itu sayang
apa itu kebahagiaan
yg ada hanya kebencian yg semata mata
rasa ketidakpuasan hati
yg tidak terkira

fahamilah aku
seorang insan yg kehilangan
sebelah matanya
yg bergelar bapa
dirampas oleh pelakon hebat






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life