"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



everything seems legit
Wednesday 11 December 2013 at 00:54

spm is over nawww
and my friendship also seems like pfft
i miss you sahabat
so much
faking damn much
i keep crying
i cant sleep
i cant laugh
i keep thinking
there's nothing can make me laugh just like you did
its hurt when you go

sahabat,
pandanglah belakang
tengok lah aku
hidup aku bertukar jadi mnyedihkan
semuanya rasa suram and gelap
bagilah penjelasan
jangan buat aku tunggu lama lama
aku dah maafkan semuanya
mulut aku lantang ckp aku ok
dalam hati aku menangis merintih
aku nak kau
tengoklah mata aku
tk pernah kering

hati aku masih tk sanggup
nak cakap benci
nak cakap menyampah
nak cakap meluat
mulut aku je yg sial ckp mcm tu
hati aku masih mcm dulu
mengharapkan kau dtg balik
aku dah terduduk
aku dah melutut jatuh
pandanglah aku sahabat
aku merayu
aku masih syg kenangan kita yg dulu
aku selalu tngok video kita
dan aku selalu menangis

bila aku ada masa
aku akn pergi tmpat kita slalu lepak
kenang semula kenangan kita
ingat balik setiap detik yg  brlalu
kau spatutnya tahu kehilangan kau
buat aku lumpuh
lemah dan lembik
menangis tu hobi aku
baliklah sahabat
jika kau masih sygkan persahabatan kita
tapi kalau ni titik noktahnya
aku terima
aku redha dan pasrah
cuma kau kena tahu sahabat
aku menderita bila kau pergi
sebelah jiwa aku
seolah olah sakit dan pedih
semuanya terasa kosong
terima kasih di ats segala galanya

semoga kau bahagia dunia dan akhirat






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life