"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



berangan
Friday 13 December 2013 at 08:20
yeah, as you can see my post title kali ni BERANGAN. semua org berangan right? haha. bagi aku time pling best berangan, time malam. sebelum tidur. trsengih sengih jap, pastu pukol-pukol bantal. pastu tidur hahaha. by the way, sbelum korg berangan make sure tk de gangguan. so biarlah korg berangan smpai tridur and trmimpi mimpi. entah knape im laughing so hard time nak update post ni hahahaha. kebiasaannya apa je yg kita berangan ea? bagi aku lah kan, aku akn berangan nak kahwin bhahaha sakainya.... ah lantak janji aku tk kacau sesape kan..hehe saja nak fikir sape lah laki aku, malangnya laki tu hahaha rasa mcm nk travel future nk tngok sape jodoh kita kan? kalo ade lah sedare mara aku baca ni, mampoih kena gelak -.- but its okay, angan angan je kan? haha

lets go through my angan angan haha. firstly nak study so hard duluuuuuuuuuuu.


jadi wanita yg bekerjaya dulu bru boleh kahwin kan? enjoy duit sndiri puas puas dulu hehe.then balas jasa mak bapak. dah slesai semua cita cita bru fikir psal jodoh. betol ke idok? haha

angan angan sterusnya...


yeah bertunang hoho. takkan nak kahwin terus kan? dehel? lekluuuu haha. rasa sikit manisnya bertunang

em, esok tu kita kahwin lah bhahahahaha


the next angan angan....


then, ada babyyy yg comel gebu mcm cupcake hahaha


hahaha, everything is just a joke. as a muslim, we should know " kita hanya boleh merancang, Allah yg menentukan". aku selalu berdoa supaya diri aku sendiri, keluarga dah sahabat aku diberikan kebahagiaan dunia dan akhirat. bagi aku,  perkahwinan is not my priority. tk prnah trfikir nak kahwin muda ke apa. nak study habis habisan. and im always pray to Allah supaya dijauhkan dri apa apa komitmen supaya aku boleh komited dlm mengejar cita cita. aku kena tabahkan hati dlm apa jua keadaan, sbb sbagai manusia kita sentiasa diuji. when im ready to be a wife, mom and grandmummy, in shaa Allah haha. fyi, im not ready actually fr all this things. im still young. too young fr love and etc. i know true love and mr right will come someday when im ready enough to carry out my responsibility.


most of all, im on my holiday. booyeah!! sleep, eat, online and eat again. my routines fr this dec. come on january! i be waiting fr youuuu ~~~~ i need to work. i still cant get my DrM boots yet. i need money money money money.....






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life