"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



move on
Sunday 15 December 2013 at 04:17
you should read this entry with this song.


then enjoyyyyy :)


hi chuols semua. idk. i just feel so cold today. early in the morning, i read my fav books with a cup of hot chocolate. so, now as usual aku akn lepak dkat blog selama berjam jam. aku akn fikir bnyk perkara and make a decision. aku ingat nk kurangkan main semua laman sosial yg aku ada. aku just nk fokus dekat blog. aku nak bnyak muhasabah diri. aku nak tukar num telefon or mybe tukar ke mode flight. maybe dgn cara ni, aku boleh ubah diri aku ke arah yg lebih baik. to all my garls dont worry. i will be back. aku akn sntiasa keep in touch dgn semua org mlalui blog. aku sbenarnya tkde idea nak tulis pasal apa. otak kering. maybe sbb letih kemas brg hari ni. family aku dah buat kputusan nak pindah ke seremban. ni kali kedua kena pindah. letih tk terkata. but yayyy to me sbb semua brg brg aku dah siap berkemas. tinggal nak angkat je. so, bye bye sg besi. thanks fr all those memories :)


msti rmai yg trtanya tanya why aku nk move on sebegini secara drastik. sebab aku nak berubah. be more better and stronger. trlampau bnyak prkara yg buat aku menangis. trlalu bnyk prkara yg buat aku serabut. anggap je lah anisha dah merajuk sungguh ni hehe  joke. dont worry. aku selalu ada dlm hati korg. sentiasa tersengih sengih dan jadi tulang belakang korg. cewahhhh haha. aku just trfikir smpai bila aku nak hidup mcm ni kan? umur semakin tua and kematian tu akn dtg bila bila masa. so, kena prepare awl awl. im gonna miss all my garls and memories. i will. tke cre guys and keep strong. time menaip ni teringat ada org tanya.


"actually ada yg tanya kau tkde crush ke? mcm org yg kau suka tapi kau rasa impossible kau dapat dia.."
yes, ada sebenarnya. he's a good man. dia ni mcm misteri sikit sbb tkde sape dapat agak dia ni suka apa and sbagainya. dia tk senyap. dia kelakar and dia gentleman hehe. dia sebaya dgn aku. sekolah pun sama and aku rasa ada segelintir bestfriend gua ni boleh agak sape dia. so, tk nk ckp bnyak haha. aku suka dia smenjak spm rasanya. aku just suka minat minat mcm tu. tkde niat smpai nak text dia or couple haha. aku rasa impossible aku nk dpt dia sbb kwan aku crush jugak dgn dia. yes, its hard. aku mengalah. ada jugak lah yg bagi semangat, "kau bukannya bini org and dia bukn suami org, so dont worry still ada peluang lagi". ada betul jugak, aku bukn hak sesiapa selagi tkde org yg kahwin dgn aku kann? haha let i be. aku tk nk fikir. thats all fr today. enjoy your day! :)

p/s: im chillin' my day with my fav song. airto - move on.






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life