"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



feelin' sick
Friday 20 December 2013 at 09:16

yeah, im not okay. im feelin' so sick. semua benda aku nak marah. semua bnda tk kena. selsema teruk smpai rasa sakit kepala nak mmpussssss em. aku tngah online twitter, tetiba terstalk pula dkt org tu. haih entah knape aku rase hilang rasa hormat dkt kau jantan. serius duhh rasa mcm kau ni mcm apa. letih nak tngok muka kau. rasa nak block je kau. ish, sabar je lah hati. sabo sabo. jgan lah smpai aku trjumpa kau. takut trlempang em. dah lupakan je lah psal dia tu. aku habiskan masa hari ni dgn baring, meniarap... dah mcm lembu. kdg kdg rasa mcm nak tumbuk je bantal bertubi tubi. entah knape lah rasa mcm berapi sngat hari ni. mybe sbab baca status budk tu kot. actually rindu gila dkt semua my gegirls. serius lah wei, rindu giloshh dgn diorg semua. dah bnyk kali my partner ifa asyik ajak kluar. masalahnya aku kering tahap nak trcekik ni. dgan keadaan nak pindah ni lagi. serabut shit. masuk je januari, aku nak kerja. trpaksa lah bkerja, smpai bila mk aku nak support aku ni. dulu mk aku tk bagi aku keluar ni. nak pergi ke mana mana mmg kena ceramah lama.... skrang ni, dia asyik tnya, "kau ni tk keluar ke?" tk pun, "tipah miza semua tkde ajak kau keluar ke?" dan brbagai lagi soalan yg topiknya mcm halau aku. penat tanggung aku lew tu. mana taknya, duit topap, baju semua dia kena support.


ni dah kali ke berapa aku lap cendol aku nih. smpai dah naik melecet hidung aku ni. stress lah mcm ni. smenjak nak pindah ni, aku ingat nak hias lah bilik aku cntik cntik gitu. aku ckp lah dgn mak aku nak letak lampu yg tang mcm lampu krismas tu. senang je mk aku ckp, "alah, kau dduk skejap je. nnti nk masuk asrama kolej dah. lpastu kawin". i was like, "lambat lagi.........................". haih, lambat lagi, serius lambaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat lagi mama oiiiiiii. 2 3 hari ni aku stress jugak sbb bnyk kolej asyk dok call aku. kononnya ada tawaran lah apa. open day bagai. pening pening. tutor aku ckp lagi elok kalau aku further study dkt kptm. aip aip, kpada yg brkenaan, aku buat kputusan nak study situ sbb tutor aku yg sarankan. mmg smenjak spm lagi dia suruh aku pergi situ. dia ckp okay kolej tu. so mybe aku still stay kl sbb mk aku tu mndesak bebenor suruh masuk asrama. okayy lah tu. aku pun patut berdikari. kalau malas nak basuh baju, hntar pergi dobi. tk susah pun hahahaha. aku ckp dgn mk aku mcm tu, dia ckp esk kalo tk cukup duit pergi part time. mk aku ni mmg nak ajar aku hidup susah ke pe ni hahahaha. bila cerita psal asrama ni, aku mmg fikir bnde negatif je. kot lah kan dpat room mate yg lesbian, mmpusss gua. dpat yg jenis prangai mcm nokharom takut gak em. tpi tkpe lah, dugaan.


smenjak dah tk sekolah ni, aku pkai stokin waktu mlam. tk pun wktu dlam keadaan tk sihat cemni. rasa comfortable sngat.  smenjak cuti ni jugak, aku dah mcm ketagih minum hot chocolate yg dutch lady punya. eh betul ke dutch lady punya? lupaa... em haha tkpe lupakan. kalo ada yg mcm nak try tu boleh lah beli yg cadbury punya. mmg umph giloshhhhh. smpai trlentok lentok gitu haha anyway jgn amalkan sngat sbb nnti lpas sbulan minum, timbang berat badan naik 3 kilo puloks hehe. kdg kdg bila time cuti cemni, aku bnyk fikir semua perkara yg aku nak buat untk januari, untuk memajukan diri sndiri gituuu... takan nak still duduk di takuk yg lama kan? kena lah ada perubahan. mcm kuruskan badan ke.. tambah income ke... ada pakwe ke....hahahahaha dlam perancangan. bila dah dduk dlam keadaan tkde duit ni rasa tk fly high, nak beli buku pun tk boleh. kena mintak mak aku jugak tlong bagi gaji hohoho pepandai lah aku bagi alasan nak bagi dia 15% gaji aku, kalau aku kerja lah haha. ptang tadi mak aku prgi rmah baru aku tu, dia dah ckp, "kak, dkat area tesco, yg bhagian bwah tu bukn dlam tesco ada kdai gmbar. dia nak pkerja." aku dah diam membisu hahaha mlas lah weyy nak kerja. aku rasa nak stay je rumah. msti ada org ckp, kalo asyk dduk rumah gemok ah. eleh, aku suro ah bpak aku beli mesin lari tu, apa nama dia? treadmill eh? entah lah apa nama dia haha. nnti aku lari lah smbil tngok tv hahaha. kurus lah nnti.


ahhh dah lah guys. aku rasa dah mcm teruk je selseme aku nihhh. i need to rest. see u tmrw x






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life