"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



2 days to go
Thursday 26 December 2013 at 07:19

yup, post title kali ni pelik sikit. sebenarnya tu countdown aku bakal pindah. brg dah angkat but parents aku still kena stay sini untuk selesaikan urusan. so, my family and i kena tunggu for 2 days untuk pindah sbb tv and fridge still belum berangkat. perasaan aku? sedih and letih. kalo ada yg trjumpa aku msti akn trkejut trnganga sbb tngok eyebags aku dah makin teruk. yeah, aku tk boleh tidur and aku rasa letih yg teramat. before this aku mmg ada masalah tk boleh tidur. aku rasa mcm aku tdur tapi hkikatnya mata still trbuka luas pndang siling. aku akn fikir semua perkara yg sedih serabut and menyakitkan jiwa. aku tk tahu apa masalahnya but aku dpat rasa keadaan dah makin teruk. sometimes aku try kira kambing, badak, harimau dan sebagainya tpi tetap tk berjaya. mcm hari ni, aku tidur pukul 9 tadi. lena sungguh da. tetiba aku mimpi aku tikam diri aku sendiri. tkpe, org ckp kalo mmpi kita mati biasanya pnjang umur... amin! hehe. btw, aku still menganggur dkt rumah but in shaa Allah aku mybe akn kerja as soon lpas aku kemas rumah dan sbagainya. 2014 is just around the corner and aku harap sngat 2014 ni akan jadi tahun yg bermakna untk aku. sambut tahun baru mngkin tk perlu kot sbb aku as a muslim, aku rasa better buat solat hajat dekat rumah and mintak semoga kita dipanjangkan umur dan diberi kebahagiaan dunia dan akhirat. apa apa pun plan aku, aku nak kemas rumah cpat cpat and ajak gegirls semua sleepover dkat rumah. they should spent their time with me hehe. lpas tu bru lah aku akn kerja and sbagainya. okay done. mata aku dah mula mcm mngantok and i hope this time aku akn terjaga pada waktu pagi. pray fr me!!! nenight kesayanganku semua xoxo


oh btw, aku baru je dpat ahli keluarga baruuuuuuu wehee :p






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life