"Imperfection is beauty, madness is genius. It is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring" - Marilyn Monroe










Anisha
"A name originated by Greek and Indian mythology, meaning everlasting light. Anisha is usually a sweet, extremely beautiful girl with the most perfect facial features and definitely other features too. She's very empathetic and insanely adorable. You definitely want a friend like her. Although, she is fiesty when angry. But, you can't help but find her insanely adorable." - urban dictionary


NETWORK



FOLLOW ME

i cant find any suitable follower gadget for my blog yet :(


RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE

BEST QUOTE



memories
Sunday 22 December 2013 at 06:06

hi guys!`hri ni merupakan hari yg paling memenatkan bagi aku. yes, mmg letih sngat. but aku still curi masa untk online sbb bosan hehe. btw, post title hri ni ialah memories. semua org ada memories. ada yg tkde ke? mybe ada. org amnesia agaknya haha. k back to the title, memories to ada kena mengena dgan sahabat aku. cuba tengok betul betul, SAHABAT k? bukan kawan. sahabat is someone yg boleh terima siapa kita and never never never tikam belakang kita. diorang akan sntiasa ada untuk kita. dlam erti kata lain, my other half. aku ada beberapa sahabat yg bagi aku bukan sekadar sahabat tapi merupakan keluarga aku jugak. diorang ni umpama permata yg berada di dasar lautan, harganya tidak ternilai dan tidak dapat di jumpai di mana mana. aku sayang sangat sangat sangat dekat diorang ni sbb bila aku ketawa mahupun menangis, diorang akan sentiasa berada di belakang aku, pimpin aku bila aku jatuh. setiap jasa diorang aku akan kenang smpai bila bila. setiap kenangan kitorang akan sentiasa menjadi peneman aku bila aku sunyi and sedih. entry kali ni panjang, so get ready untuk muntah hahaha


berikut merupakan baby baby saya yg cantik molek. ni masa tuition prinsip perakaunan. dalam spm weeks ni. tpi lihat wajah wajah bahagia yg tk takut spm tu. cuba lihat. bahagia sungguh kan? hahaha. masa kitorang tngkap gmbar ni, 12/11/13. bagi yg tktahu, tu birthday aku. simpan dlam reminder k. haha wlaupun dlam spm weeks, diorang still try buat aku happy untuk smbut birthday aku. terharu nih hehe. btw, thanks to lathifah ifani aka ifa sbb bwak kek time ni. semua kek tu aku belasah sorg sorg. eh,, tpi ada sepotong aku suap dkt kwan kwan aku haha. aku still ingat masa ni, am ada call aku ajak pi lepak tbs study akaun tpi ika tk kasi. dia ckp syg diorang ke am. aku gelak gila time tu. entah knape lah si budk ika ni ugut aku. masa nak balik tu miza dah trloncat girang ajak pi taman. maklumlah kami ni budk girang, jgan ah jealous. cuba tngok pipi kitorang, tegang je. awet muda lagi tuh. haahaha. rahsianya main taman lpas balik sekolah. aku ingat nak balik je sbb malas nak pegi mana mana. pastuh miza buat muka nak nangis. ni sedih ni. aku pun prgi je lah.




so smpai je taman, aku pun dduk lah lepak mcm biasa. tetibe dpat call dari em tk nak lah ckp sape. baru je nak ckp, ika dtang campak tepung haha. kalo lah ada yg tngkap gmbar muka aku time tu, mmg kalah azwan ali. lpas tuh mula lah peperangan dkt taman dah mcm org gila. trjerit sana, trjerit sini. aku mngaku berat badan aku turn 2 kilo sbb berlari. mana taknya hardcore gila smpai tepung masuk baju. satu padang aku tawaf. dah mcm zombi aku tngok muka diorang kejar aku. kelakar gila aku rasa masa tu. gelak tu jgan tanya, dah mcm org menang loteri. tk boleh nak tahan dah. korg tengok je muka diorang ni comel mcm teddy bear tpi bila time main lari lari diorang lah jaguh. aku pulak yg mcm teddy bear, berlari lembap. lpas dah habis 1 paket tepung, diorang ni pakat pi beli lagi tepung dgan air. bestnyaa hahaha. best sngat hehe. jujur aku kata, birthday aku kali ni mmg hav hav havoc havoc. sbb semua sahabat aku ada. walaupun tkde hadiah, tapi birthday party ni yg pling best. hadiah bukn sgala galanya. yg pnting, usaha yg gigih haha.


entry kali ni mmg khas untk mmbe mmbe aku, so gmbar gmbar mmg bnyak. sorry kpada yg intrnet nya lembap mcm siput sedut hehe. bagi aku, berapa lama persahabatan tu tk penting, yg penting sbenarnya keikhlasan antara satu sama lain and kasih sayang. aku hargai diorang sngat sngat. sbb buat prtama kali aku rasa dihargai. bila diorang luah smething dkat aku, aku rasa diri aku dipercayai. persahabatan ni buat aku jadi lebih matang. kenangan antara aku dgn sahabat aku buat aku rasa kuat untuk tempuh setiap dugaan yg mendatang. miza prnah ckp, dia kagum dgan aku sbb aku sntiasa kuat smpai skrang. aku kuat sbab aku ada kau miza. sbab kau, ifa, ika, wawa and lin sntiasa ada untuk aku. korang tk pernah judge aku mcm mcm. bila teringat pernagai korang, buat aku rasa tergelak. bila tngok gmbar korg lama lama aku nangis. aku tk nak persahabatan ni hilang. walau apa  pun jadi, aku nak korg sntiasa ada disisi aku. kdg kdg bila ada antara kita yg bermasam muka ke apa, aku risau. aku takut korg semua tnggalkan aku.


our last mkan laksa. aku ingat lagi, ika dgn miza msti merengek nak mkan laksa. lin pulak msti nak mkan rojak. sedap katanya. kalo kdai acik ni tk bukak lagi, kita lepak kdai sbelah smpai kdai tu tutup hehe. lepak smpai tengahari. wawa bila time dtg kdai laksa, dia msti mkan rojak je. sbb dia tk mkan laksa. dia msti tnya, "korg mkan laksa? aku tk mkan." bila aku mkan laksa, aku msti tringat korg. serius weh. sedih sngat. masa kita mkan kdai nasi lemak, aku ingat lagi time nak bayar. mkcik tu tnya ika mkan apa, tiba tiba ika jwab lain. dia ckp dia dah mkan hahaha. aku ingat smpai skrg. bila mkan semua ni, aku msti tringat pastu sengih. ifa pulak bila smpai je kdai laksa, dia suka layan ank makcik tu. smpai kena baling ais haha. sapa yg nak isteri yg penyayang, kawen lah dgn ifa hehe. bila dah siap mkan, ika msti terbelahak. kuat pulak tu. suka hati dia je nak terbelahak dkt mana mana. public tk public, belasah je haha. aku rindu korang. sangat sangat.



semoga setiap satu antara kita diberi kebahagiaan dunia dan akhirat. take care my babies. aku syg semuanya. kuatkan diri and tabahkan hati. walaupun aku pindah, korang kena tahu betapa beratnya hati aku nak tinggalkan korang. miza, ika, ifa, wawa and lin, jgan pernah lupakan aku tau? sbb aku takkan lupakan korang. korang yg terbaik dlam hidup aku. ika nnti dah ada lesen, jgan lupa jenguk aku tau. miza kerja elok elok. ifa pun kerja elok elok. lin pun sama. papehal call. kalo tetiba rasa nak nangis pun boleh call. kalau rindu teramat sangat, pun boleh call hehe jgn lupa aku dlam doa korang. aku mengaku aku termenangis time taip semua ni. serius haha.

p/s: to the s, semoga bahagia selamanya..






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know? Honesty is the best policy in life